Wróbel Uwolniony Z Okapu Kuchennego ...

Wróbel Uwolniony Z Okapu Kuchennego ...  kilak dn. temu usłyszałem dochodzące z okapu kuchennego dziwne odgłosy, skojarzyłem, że może to ptak wleciał przez komin, udrożniłem komin mając wrażenie, że ptaka wyleciał. Po czym zapomniałem zabezpieczyć komin.
Wczoraj okazało się, że znowu dochodzą znane mi odgłosy z okapy. Tym razem okap zdemontowałem na części, musiałem odkręcić wentylator po chwili ukazał się wróbel, światło dzienne go oślepiało, nie wiedział co się wokół dzieje, ale po chwili wyfrunął, choć całe jego upierzenie i skrzydła były posklejane i zapewne ptak był głodny jak nigdy dotąd :(
Tutaj udało się życie uratować, ale kilak dn. temu pozbawiłem zająca życia, niestety wpadł mi pod samochód, wyleciał z grządek kapusty i marchwi ... :(








Komentarze