Poland Bike Marathon / Marki 17 marca 2019

Zdjęcia z wydarzenia Poland Bike Marathon / Marki dn. 17 marca 2019

Grupa Max oraz Mini

Niestety, nie dokończyłem całego wyścigu, gdyż zapełniły mi się wszystkie karty pamięci, jakie miałem na stanie.
Fotografia wydarzenia nie była planowana, spontanicznie jakoś tak zabrałem ze soba aparat.

Mam sporo wiecej zdjęć, ale tylko część, wybraną część opublikowałem.

To było moje drugie spotkanie z Poland Bike Marathon.
Wcześniej byłem jeszcze w Kobyłce, na drugim, tegorocznym wydarzeniu mijającej zimy :)

Marki, były trzecim, i zarazem ostatnim wyścigiem, z serii zimowych na 2019r.

Kilka zdjęć, jest z nietrafioną ostrością we właściwy punkt, ale wybrałem do publikacji, gdyż wydały mi się ciekawe.
Wiem, wiem, nie publikuje się nie trafionych zdjęć ... ;)

Pogoda dopisała, ciepłe, wiosenne powietrze.
Początkowo sporo chmur, natomiast w trakcie wyścigu, początkowo nieśmiało, ale z czasem coraz śmielej, zaczęło wyglądać słońce.
Zdjęcia głównie z jednego miejsca.
około 150 m od METY.
Niestety, tak jak wspomniałem, fotografowanie było spontaniczne, bez wstępnego przygotowania, brak części sprzętu oraz nie zapoznałem się wcześniej z trasą, jej przebiegiem, ukształtowaniem, możliwością ewentualnego dojazdu, przecinania miejsc trasy.

Zapraszam do obejrzenia zebranego/ wybranego materiału.

Ps,
Gdyby były jakieś zapytania, to proszę o kontakt .
Jako pierwsze foto, dałem zdjęcie z trasy, wydało mi się baaardzo ciekawe :) SZACUN !
Na trasie kilkoro zaawansowanych wiekowo zawodników, zawodniczek, ale naprawdę wielki szacun ... jest moc !


#polandbikemarathon #polandbikemarathonmarki #polandbikemarathonmarki2019 #marki #marki2019 #marki2019zima #pbmmarki #pbmmarki2019 #pbmmarkizima #marathon #maraton #wyścigirowerowe #pasja #rower #wyścig #ściganie #rywalizacja #mtb #crossing #crossing2019 #grzegorzwajs # #wiosna ;)




























































































































































































































































Komentarze