Księżyc z Havrań w tańcu z gwiazdami

 

08.10.2022 Tak mi się nawinął na Szpicy Havrań.

Księżyc w towarzystwie Havrań w kilku odsłonach ( klik w foto )

Wszyscy ludzie, również fotografujący zachód słońca, opuścili Rusinową. Zostałem całkiem sam i ... jest lekkie zaskoczenie !

Nie przypuszczałem, że podczas obecnego pobytu w Tatrach, zobaczę na własne oczy, w trzy noce, księżyc jako tło dla Kościelca, Świnicy z okolic Liliowe ( na której to Świnicy, byłem kilkadziesiąt minut wcześniej. Również na Świnicy, zobaczyłem pierwszy raz tak niepowtarzalny, z nisko zawijającymi nad graniami chmurami podczas zachodu słońca ! 

Trzecia noc z księżycem właśnie z Havrań

To mi się nie mieści w głowie ;) by mieć tyle razy fart, bo niestety, nie było to wyliczone z aplikacji/ lokalizacji, po prostu czysty przypadek x 3 ( To są piękne chwile, które dają nadzieję, że czasami coś dobrego, fajnego może mnie jeszcze spotkać :)
Niegdyś kilkadziesiąt nocy przesiedziałem w oczekiwaniu samolotu przelatującego przez/ " na " tarczy księżyca. A jednego poranka, w ciągu dosłownie chyba 5 min. miałem dwa różne samoloty na tarczy księżyca.
Czasami coś mi się trafi, uda, fakt ... czasami :)





Komentarze